گستاخی های جدید عالی جناب مشایی
 
درباره وبلاگ


ولی امر مسلمین جهان حضرت آيت الله العظمي خامنه‌اي :فرزندان بسيحي‌ام با حضور خود در هر صحنه‌اي كه لازم است دشمنان زبون را مرعوب و منكوب سازند.
صراط ولایت - قرارگاه سایبری خیبر
سیاسی . تحلیلی

اسفندیار رحیم مشایی نماینده تام الاختیار رییس جمهور در ستاد راهیان نور که در جلسه هم‌اندیشی متولیان و مجریان راهیان نور غرب کشور در کرمانشاه گفته :

"هنوز کسی نتوانسته انقلاب اسلامی را به درستی و کامل تحلیل کند، چراکه این انقلاب یک هدیه الهی و بر اساس خواست و برنامه خداوند و طراحی امام عصر (عج)، برای مقدمه‌سازی آن رویداد بی‌نظیر و بی‌بدلیل همیشگی تاریخ از ازل تا ابد بوقوع پیوست "

مشایی مدعی است هیچ کس دقت کنید می گوید هیچ کس نتوانسته انقلاب اسلامی تبین وتحلیل کند ؟ و بعد لطف کرده انقلاب اسلامی را تحلیل می کند آقای مشایی پس حضرت امام (ره) ، آحاد این ملت شریف و صدها هزار شهید به خون خفته در پیروزی این انقلاب چه نقشی داشتند ؟ آقای مشایی عناد وکینه شما نسبت به جایگاه رفیع ولایت فقیه برکسی پوشیده نیست شما با ظرافت و نفاق مثال زدنی به راحتی مهمترین رکن پیروزی این انقلاب یعنی ولایت فقیه را از فرایند شکل گیری این نظام اسلامی حذف کرده و می کنید و برای اینکه مخاطب حساس نشود فوری موضوع هدیه الهی را مطرح می کنید . در این که نظام اسلامی یک هدیه و عنایت الهی می باشد کسی شکی ندارد ولی در این میان نقش کلیدی و بی نظیر دکترین ولایت فقیه و ولی فقیه چه می شود ؟ 

 




 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب
  • شراب روحانی
  • ردیاب ماشین
  • جلوپنجره اریو
  • اریو زوتی z300
  • جلو پنجره ایکس 60

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرباز ولایت - قرارگاه سایبری خیبر و آدرس b200.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.